

Oletko täyttänyt 18 vuotta?
Sivuillamme myydään alkoholituotteita.

Panimon vanha keittämö tuli taloon panimoa perustettaessa 90-luvun alussa ja ensimmäiset keitot valmistuivat 1993. Nyt 30 vuotta myöhemmin vanha keittämö on jäämässä ansaitusti eläkkeelle ja uusi laitteisto on korvaamassa vanhan. Tarvitsimme kokonaan uuden keittämön, ja koska tuotantoa ei voitu keskeyttää, vanhaa keittämöä pidettiin viimeisillä voimillaan toiminnassa, kunnes uudet laitteet käynnistettiin. Uudelle keittämölle tarvittiin myös kokonaan…


Nokian Panimo Oy suunnittelee listautumisantia ja listautumista First North Growth Market Finland -markkinapaikalle.
Lue lisääNokian Panimo Oyj LEHDISTÖTIEDOTE 9.9.2025 klo 08.30 Nokian Panimon syysuutuuksissa maistat täyteläiset oluet ja raikkaat…
Lue lisää