
Nokia-olut tulee, oletko valmis?
Panimon portin pielessä olevaan sähkötolppaan on kiinnitetty juliste, jonka tekstiä olen omavaltaisesti muunneltuna käyttänyt tämän blogi- kirjoituksen otsikkona. Kysyimme kuluneen kesän aikana Keisari Kauppa & Terassin asiakkailta, että millaisen Keisari Nokia-oluen he haluaisivat pantavan. Tavoitteena on tuoda olut paikallisesti saataville ensi vuoden aikana. Kyselylomakkeisiin saimme syyskuun loppuun mennessä vastauksia reilut 30 kappaletta. Niissä olikin sitten…
Lue myös
- Tiedotteet 18.02.2025
Nokian Panimo suunnittelee listautumista
Nokian Panimo Oy suunnittelee listautumisantia ja listautumista First North Growth Market Finland -markkinapaikalle.
Lue lisää - Tiedotteet 07.11.2024
Takaisinveto: Keisari Talvi Lager 5,5 % – Gluteenittomina myydyissä tuotteissa on gluteenia
LEHDISTÖTIEDOTE 7.11.2024 Takaisinveto: Keisari Talvi Lager 5,5 % Gluteenittomina myydyissä tuotteissa on gluteenia Nokian Panimo Oy:n…
Lue lisää

